Shoes Again?

Monday, August 8, 2011


Yes, I've been thinking about getting these for quite some time now...
I really like it but I'm not sure if it's really my style. It might just end up gathering dust in my shoe cabinet...

But then, there's also these....What do you guys think?
However, my heart really aches for him:
Since I was a child, I've always wanted a pekingese but the opportunity never presented itself. The longing never went away. One day, I will bring you home and spoil you to death!!!

Anyone want to give me one? ;P

Thanks, Good Luck!

18 comments:

Chyrel Gomez said...

buy the second shoes from asian vogue. i also want one for myself and considered of purchasing one. :)

fashioneggpplant said...

you think? wanna give me a puppy? :P

Superblondeep said...

wowwwwwwwwwwwwww super cute dog!!!

Christine Iversen said...

I think you should go for the black shoes, those are beautiful :) Awww adorable little dog :)

Love Christine ♥

Nix said...

the second shoe is AWESOME! but then again it's never too late to try something new. :)

xx, nix

The Dainty Doll's House said...

Gorgeous shoes, I just love that dog though, bless, so cute!! Hope you are having a great day!! Thanks for visiting me xx

modniza said...

shoes again and again , never toooo much..i am obsesed withshoes.xoo

Coley said...

love those black shoes. Don't know if I could walk in them though!

Anonymous said...

where can you get the black wedges? it's out of stock na sa asian vogue eh. :(

disco in moscow said...

i think you should choose the black shoes, they're awesome!
btw, this dog is sooo cute! <3
xoxo

http://disco-in-moscow.blogspot.com/

voodoo girl said...

go for the dog before getting more shoes ;)

Red Reidinghood said...

LOVE the second pair of shoes and the dog is soooo cute!
Thank you for your lovely comment, dear!

Loves,
Rowan

www.redreidinghood.com

the nyanzi report said...

i prefer the second ones.

Armani's-Thoughts said...

I love the shoes I have some just like the second pair.

Katie said...

Oh that dog! ahhaha! I want him :)

Trinnah said...

I like the second pair.
Maybe if I decide to breed Kobe then I can give you a Pekingese. Lol. :) They're cute and absolutely adorable!

Yna Amores said...

Id choose a dog over shoes! But I dunno that's just me :) I mean look at those eyes, it's saying "Take me home Ms. Sarah!" :)

Denise :) said...

I want those brown shoes too! Although I forgot where I saw them. I love your blog by the way! :)

Monday, August 8, 2011

Shoes Again?


Yes, I've been thinking about getting these for quite some time now...
I really like it but I'm not sure if it's really my style. It might just end up gathering dust in my shoe cabinet...

But then, there's also these....What do you guys think?
However, my heart really aches for him:
Since I was a child, I've always wanted a pekingese but the opportunity never presented itself. The longing never went away. One day, I will bring you home and spoil you to death!!!

Anyone want to give me one? ;P

Thanks, Good Luck!

18 comments:

Chyrel Gomez said...

buy the second shoes from asian vogue. i also want one for myself and considered of purchasing one. :)

fashioneggpplant said...

you think? wanna give me a puppy? :P

Superblondeep said...

wowwwwwwwwwwwwww super cute dog!!!

Christine Iversen said...

I think you should go for the black shoes, those are beautiful :) Awww adorable little dog :)

Love Christine ♥

Nix said...

the second shoe is AWESOME! but then again it's never too late to try something new. :)

xx, nix

The Dainty Doll's House said...

Gorgeous shoes, I just love that dog though, bless, so cute!! Hope you are having a great day!! Thanks for visiting me xx

modniza said...

shoes again and again , never toooo much..i am obsesed withshoes.xoo

Coley said...

love those black shoes. Don't know if I could walk in them though!

Anonymous said...

where can you get the black wedges? it's out of stock na sa asian vogue eh. :(

disco in moscow said...

i think you should choose the black shoes, they're awesome!
btw, this dog is sooo cute! <3
xoxo

http://disco-in-moscow.blogspot.com/

voodoo girl said...

go for the dog before getting more shoes ;)

Red Reidinghood said...

LOVE the second pair of shoes and the dog is soooo cute!
Thank you for your lovely comment, dear!

Loves,
Rowan

www.redreidinghood.com

the nyanzi report said...

i prefer the second ones.

Armani's-Thoughts said...

I love the shoes I have some just like the second pair.

Katie said...

Oh that dog! ahhaha! I want him :)

Trinnah said...

I like the second pair.
Maybe if I decide to breed Kobe then I can give you a Pekingese. Lol. :) They're cute and absolutely adorable!

Yna Amores said...

Id choose a dog over shoes! But I dunno that's just me :) I mean look at those eyes, it's saying "Take me home Ms. Sarah!" :)

Denise :) said...

I want those brown shoes too! Although I forgot where I saw them. I love your blog by the way! :)